mandag den 29. juli 2013

De første 100!

Wow... Så nåede jeg op på 100 opskrifter. Jeg havde aldrig forventet det da jeg i sin tid startede denne blog. Det har været helt fantastisk at se hvordan folk er begyndt at bruge hvad der startede som min egen lille online samling af opskrifter.

For at fejre at jeg har nået 100 opskrifter har jeg planlagt et par ting:

1: Bloggens navn vil blive ændret fra "Mine Opskrifter" til "Thors Opskrifter". Det gør jeg så den matcher bedre med web-adressen

2: Jeg laver en PDF kogebog (eller flere) som man kan downloade og printe ud.

3: Jeg vil begynde at skrive et par deciderede blog indlæg, så der er andet end 'bare' opskrifter.

4: -[Er stadig en hemmelighed imens jeg finder ud af om det kan lade sig gøre :o) ]-



Til sidst vil jeg gerne have lov til at sige tak til alle jer der har brugt min side, det betyder mere for mig end i ved.

Hvis i har nogen idéer til opskrifter jeg skal prøve, kommentarer til dem der allerede er her, ris eller ros, så kan i enten skrive det i kommentarfeltet, eller sende mig en mail på: nielsenthor@hotmail.com.

 Mange Glade Tak =)
       
-Thor 

=( ^ . ^ )= Miav

Ingen kommentarer:

Send en kommentar