tirsdag den 14. oktober 2014

Mit Grønne Hjerte

Kære Allesammen!

Hvis i har fulgt med hér på siden så vil i have lagt mærke til at jeg ikke har lagt nye opskrifter op i over en måned nu, jeg vil forklare hvorfor.

Det er fordi jeg har arbejdet på en helt ny hjemmeside! (Det er nu i siger ting som Wow!, Uuuuuhhh, Spændende, fortæl mere!!)

Rolig rolig nu, jeg skal nok fortælle mere =)

Jeg har haft Thorsopskrifter i 3 år, (I begyndelsen hed den bare "mine opskrifter" fordi det startede som min egen lille online opskriftssamling), og jeg syntes det var på tide at jeg gjorde lidt mere ud af siden, især layoutet kunne godt bruge en kærlig hånd. Det har jeg nu gjort, og min nye side er klar til lancering.

hér er den:



Jeg har udviklet mig meget gennem de sidste 3 år, det største på madområdet er at jeg er gået fra kødspiser til veganer. Derfor er alle opskrifterne på min nye side også veganske. Jeg vil dog lade alle ikke-veganske opskrifter på denne side være som de er i håb om at det kan lede andre hen ad samme sti som jeg selv gik.

Mange tak til alle jer der har brugt min blog, det betyder rigtig meget for mig at vide at andre har haft glæde ud af noget som jeg har skabt. I har givet mig motivationen til at blive ved med at skrive selvom det nogle gange var svært. Det har været nogle gode og lærerige år her på blogger, men jeg er glad for at prøve noget nyt. 

Jeg håber at vi ses på min nye side =)

Mange venlige og kærlige hilsener, og tusinder af tak
     
                       
                 - Thor Nielsen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar